GyIK: Nem kaptam meg a Kreditet...

A kérdést Cena hozta létre 2017-09-12 19:46:57-kor.
Utoljára Cena szerkesztette 2017-09-12 19:48:46-kor.




Na ennek több oka lehet:

1.) Nem abba a felhasználóba vagy bejelentkezve: - Abba a felhasználóba jelentkezz be, amit megadtál az SMS szövegében. A "jóskapista" felhasználón keresheted a krediteket, ha "cuncibogyó123"-at adtad meg az SMS-ben...
2.) Nem a mi számunkra külded az SMS-t: - Ez esetben nem tudunk segíteni. Az SMS számainkat ITT megtalálod.
3.) Rossz szöveget küldtél el: - Ha elrontottad az üzenetet, akkor az alábbi hibaüzenetet fogod kapni az SMS szolgáltatónktól: Egyenlegedről levonásra került a "xxx" Ft + AFA összeg. Vedd fel a kapcsolatot a staff-fal! SMS ID: "yyyy" pwd by szerverem.hu Az xxx az összeget jelöli, az "yyyy" pedig az SMS ID-t.
Ekkor a következőket kell tened: írsz a(z) info@szerverem.hu e-mail címre egy üzenetet, ahol szépen bemutatkozol és elpanaszolod, hogy elrontottad az SMS-t, és megadod azt az SMS ID-t, amit kaptál a válasz üzenetben. Ezek után keress fel minket Facebookon.
4.) Rossz felhasználónevet adtál meg: - Megnézhetjük, mit tehetünk ezügyben., de a hibásan elküldött SMS-ért felelősséget nem vállalunk, visszatéríteni NEM tudjuk!.
5.) Nem vonta le a pénzt sem az egyenlegedről: - Ez NEM a mi hibánk. Keresd fel a szolgáltatódat ezügyben és ott kérdezd meg, miért nem tudsz erre emelt díjas SMS-t küldeni.