[BattleRoyale] - UPDATE: v1.1.1

A hírt Beep hozta létre 2019-01-29 19:46:27-kor.
Utoljára Beep szerkesztette 2019-01-29 21:04:40-kor.




A mai nap egy kisebb javítócsomag érkezett a Diwat[#26][BattleRoyale]-Serverre.

A javítás tartalmáról a Bővebben-re kattintva még több információt kaptok, mint például, hogy mi a furcsa a képen:

LOAAAADIIING

 

A javítócsomag tehát a következőket tartalmazza. Részletes információkkal elmagyarázom, mi is történt.
Kezdjük a legfontosabbal, a pályával:

Új pálya verzió: br_electrified(v)011

  • A fény (light) típusú entityk helyett fénylő textúrák (glowing textures) alkalmazása. Az alábbi GIF képeken láthatjátok, hogy milyen változást eredményezett, milyen volt előtte (before), majd milyen lett utána (after).
    A változás szembetűnő és szinte csak előnyei vannak, mint pl.:
    • Egyik legnagyobb előnye számunkra, hogy a fényeket már nem egy ún. entity segítségével rendereli a játék. Így az entitások száma csökkent és a kliens erőforrást szabadított fel. FPS javulás várható, amit a teszteken több játékos is alátámasztott!
    • Továbbá előny a realisztikusabb fényhatás: a pont (pointer) entity hátránya, hogy mindenfelé fényt bocsát ki akkor is, amikor nem kéne és dinamikus, azt is feldolgozza a játék, mi van, ha nincs ott a fény.
      A glowing texture ezzel szemben ellenkezője: csak arrafelé renderel fényt, amerre és amekkorát kell és ahogy tud (árnyékok). Nincs másik állapot sem, emiatt a teljesítmény javulás. Érdemes megnézni a képeken a fények tulajdonságait.
    • Azonban van egy hátrány, hogy nem dinamikus, így a kilőhető lámpák nem kerülnek bevezetésre (mivel nem tudja a játék, mi van, ha nincs ott fény). Eme funkciót azonban az előnyei miatt nem bánjuk.
      LOOOOADDDDIIIIIING SZINTÉN aaaaa
  • Szóval még egy új textúracsomag is elkészült a glowing textures miatt. Ha már ott jártam, kivettem a béta során bent maradt felesleget. Pár KB-tal kevesebb. :)
  • Az égbolt cserére került, mégpedig az eredeti CSGO Workshop pályából került átemelésre (interstellar).
  • A környezeti fény (light_environment) beállítása: árnyék és dőlésszög pozícionálva az égbolthoz képest
    • Kis matematika, egy derékszögű háromszög és már meg is van, honnan és milyen szögből jön a fény.
      Az alábbi GIF képen a kicserélt égbolt és a pozícionált környezeti fény által létrehozott árnyékokat meg lehet figyelni.
    • Sajnos a mozgatható épületekre ez nem igaz. Mivel minden mozgatható épület alapesetben egy kupacban, egymásban van a könnyebb mozgathatóság érdekében, emiatt a fényhatások rájuk nem érvényesek, előfordulhat, hogy rossz oldalon van árnyék. Sajnáljuk, de így is nagyon sokat javított nem csak vizuálisan: végre olyan fényesség van a pályán, amilyennek lennie kell.
      NNNNN aaaasdasdasd
  • A 'Red Tower' (vörös torony) lámpa textúrái cserélve lettek a glowing texture miatt.
  • Vásárlási zóna létrehozása a közvetlen elérhető Webshop (buy) parancs használatához.
  • A 'Red Windowed Building' (a vörös ablakos épület) fala lejjebb került, emiatt az ablaka mélyebb lett, jobban be és ki lehet látni. Ellátni a zöld épület tetejére.

[BattleRoyale][Mod] változtatások: v1.1.1

  • Fejlesztések:
    • Webshop közvetlenül elérhető a B betű megnyomásával ('buy' paranccsal). Sokan kérték. :)
  • Javítások:
    • Új SQL feldolgozó használata, aminek köszönhetően az SQL utasítások, lekérések által okozott pillanatnyi laggokat megszűntettük. Hálle lújá! :)

 

Többnyire elmondhatjuk, hogy sikerült javítani. Reméljük mindenki elégedett lesz vele. Igyekszünk tovább haladni. :)