[BattleRoyale] - UPDATE: v1.2.2

A hírt Beep hozta létre 2019-02-18 16:40:11-kor.
Utoljára Beep szerkesztette 2019-02-18 17:04:07-kor.




Egy új funkció miatt sok újítás és ahhoz kapcsolódóan rengeteg javítás érkezett a Diwat[#26][BattleRoyale]-Serverhez.

A fejlesztés főleg az új, osztag rendszerről fog szólni, így érdemes elolvasni a teljes hírt a Bővebben-re kattintva. :)

Eme verzió igen nagy fejlesztésen esett át. A [BattleRoyale] v1.1.1 kódja több, mint 15%-kal hízott, így csak nagyvonalakban tudok ismét nyilatkozni, mi is változott és miért.

[BattleRoyale][Mod] változtatások: v1.2.2

  • Osztag rendszer:
    Pár játékosnál láttam, hogy nem ölték meg egymást, kitartottak a végéig, mivel ők csapatban akartak játszani. És emiatt páran reklamáltak is, hogy mindenki mindenki ellen van, miért nem ölik meg egymást már.
    Ezt legalizálandó eme frissítés lehetővé teszi, hogy kisebb csapatokban játszhassanak egymással a játékosok. Ez eléggé megkavarja a játékmenetet és remélem, hogy így már nem lesz unalmas az.
    • Új menüpont került felvételre a Főmenüben: az Osztagom.
      • Itt tudsz létrehozni új osztagot, vagy belépni egy osztagba, ha meghívtak, illetve ha szerepelsz egy osztagban, annak és a benne levő játékosok információit is láthatod, kilépni is ki tudsz,  továbbá  az osztagvezetőnek egyéb funkció is elérhető. :)
    • Az osztag létszmát a játékosszám határozza meg:
      • Az osztag funkciót 4 játékos alatt nem lehet használni.
      • 4-6 játékos között DUO módban lehet jászani, azaz egy osztagban maximum 2 játékos játszhat.
      • 6 játékos felett TRIÓ módban lehet játszani, azaz egy osztagban maximum 3 játékos játszhat.
      • Amennyiben a játékosszám kevesebb lesz, mint amenyni az adott osztag típushoz szükséges (pl. TRIÓ-ban játszotok, de már csak 5 játékos van a szerveren), úgy a legutoljára belépett játékost ideiglenesen kilépteti a rendszer és DUÓ módban folytatják tovább.
    • A squadba csak meghívás alapján lehet belépni. Meghívót az osztag létrehozó küldhet csak.
    • Minden, az osztaggal kapcsolatos esemény új kör indulásakor lesz eltárolva:
      • KIVÉVE a létrehozás: a létrehozó azonnal bekerül a csapatba.
      • A meghívott játékos ha elfogadja a meghívót, a következő körtől lesz aktívan tagja az osztagnak.
      • A kilépő játékos a következő körtől lép ki hivatalosan, addig az osztag tagja.
      • A törlődő osztag csak a következő kör elején lesz törölve. Addig a játékosok még osztagban játszanak.
      • A lecsatlakozó játékost azonnal eltávolítja a rendszer.
    • Az osztagból kirúgni nem lehet.
    • Miért jó osztagban játszani?
      • A csapattagokat jól látható módon megkülönböztetjük, hogy véletlenül se öljék meg egymást (lásd a fentebbi képen a zöld auróval jelzett játékos)!
      • A csapattagok team_chatben kommunikálhatnak független attól, hogy él-e még (U betű alapesetben, [Osztag neve] Játékos: ez egy üzenet-ként jelenik meg).
      • A győzelmi pontokat mindenki megkapja külön, Osztag pont címen (lentebb részletezem a pontokat, statisztikákat).
    • Azonban nem csak előnye van, így inspiráljuk a játékosokat a lehető legjobb teljesítményre:
      • A vesztett körök után járó pontokat mindenki megkapja.
      • Csapattárs ölésért minden csapattagnak -5 Osztagpont, illetve a gyilkosnak pár ponttal is kevesebb lesz (lentebb részletezem)!
  • Az osztag rendszer miatt kibővítésre került a pont és statisztika rendszer: ezzel is jelezve, a játékos mennyire csapatjátékos
    • Bevezetésre került a osztag pont: a csapatban kapott pontokat külön is eltároljuk:
      • Ha kört nyernek, jutalmazzuk +2 squadponttal a játékosokat.
      • Ha kört vesztenek, "jutalmazzuk" -1 squadponttal játékosokat.
      • Ha megöli csapattársát, azt is jutalmazzuk, a gyilkosnak -5 pont, és -5 osztag ponttal a játékosokat.
    • Ezzel kapcsolatosan a játékosok tovább vezethetik a statisztikájukat is:
      • Csapat győzelem
      • Csapat veszteség
      • Csapattárs ölés
  • Az osztag rendszert, hogy jobban követni lehessen, külön prefix-szel láttuk el ([BR][Osztag])
  • Az osztag rendszer miatt átszervezésre, kibővítésre került a körkezelés, adatbázis kezelés is.
  • Kibővítésre került a játékos információk is, mindent megjelenítünk a halottnak: ki hol és hogy szolgál.

 

Ennyi lenne. Ismét egy kis apróságot sikerült összepakolni. Reméljük így már nem lesz unalmas senkinek sem a játékmenet és ösztönözzük a játékosokat, hogy még jobban harcoljanak.
Köszönet minden kedves segítőkész játékosnak, akik részt vettek a teszteléseken! Nélkülük nem ment volna! :)