[SlenderMod] - v2.0 frissítés!

A hírt Beep hozta létre 2019-04-18 16:20:29-kor.
Utoljára Beep szerkesztette 2019-04-18 16:22:26-kor.




Kedves játékosok!

Örömmel jelenthetem be számotokra, hogy a mai napon, 15:38 perckor egy frissítés jelent meg a Diwat[#26][Slender]-Serverünkön.
A frissítés magába foglalja az új HLDS, AMXX és Mod engine-t is.

A frissítésről a Bővebbenre kattintva részletesebb információkat olvashattok. :)

Diwat[#26][Slender][V2]-Server frissítés listája:

  • Új HLDS engine (Rehlds v3.4.0.669-dev)
  • Új AMXMODX engine (AMXX v1.9.0.5241)
  • Új Mod engine (SlenderMod v2.0, lentebb részletezem a változást)

Ahogy láthatjátok, újjá építettük. Lehet, hogy a játékmenetben nem láttok még sok változást, pedig teljesen máshogy működik minden. :)
Nézzük, mit tartalmaz a v2.0 frissítés. Megpróbálok játékmenetbeli sorrendben haladni.

  • Teljesen újraírt modularizált és optimalizált forráskód. Ennek köszönhetően a régivel szemben sokkal könnyebb és egyszerűbb a későbbi fejlesztés. Ez mindennek az alapja és ennek a szemléletmódnak köszönhetően lehetőségünk lett az alábbiak létrehozására.
  • A plugint a játékmód kezelő modul vezérli. A játékmód kezelő modullal már a BattleRoyale szerverünkön találkozhattatok valamilyen formában. Ez lett most tovább fejlesztve. A terveink szerint szint alapú lenne és az alábbi körökből állna a játékmenet.
    • Idle / Várakozó (0, vagy 1 játékos tartózkodik a szerveren).
    • Warmup (legalább 2 játékos tartózkodik a szerveren, csak is Idle/Várakozó után jöhet).
    • Slender játékmód (avagy Slender kör).
    • * Az alábbiak még nincsenek készen. Ezek a következő nagyobb frissítéseket fogják tartalmazni. Tervezés kész, minden meg van hozzá, csak kódolni kéne. A lehetőség meg van rá :) *
    • Túlélés esetén szavazás a következő játékmódra lépéshez (a szavazás kezelő pl. már kész).
    • Chaser játékmód (avagy Katie megpróbál elkapni kör).
    • Túlélés esetén szavazás a következő játékmódra lépéshez(a szavazás kezelő pl. már kész).
    • Charlie játékmód (avagy Charlie megpróbálja visszaszerezni a játékait kör).
    • Túlélés esetén szavazás a következő pályára.
    • * A fentebbiek még nincsenek készen! Azok a következő nagyobb frissítéseket fogják tartalmazni. Tervezés kész, minden meg van hozzá, csak kódolni kéne. A lehetőség meg van rá. :)  *
  • Admin modul. Mert ha mi nem tudunk dolgozni kényelmesen, bukta az egész. :)
  • Lapkezelő modul. Mert a lapok most már biztosan megjelennek. Az admin modult használva lehetőségünk van a lapok pozícióit meghatározni a falon, lecserélve a levegőben levő lapokat a fal mellett!  Ennek a megoldásnak köszönhetően szintén lehetőségünk van speciális eseményhez kötött, új lapok bevezetésére is (pl. húsvéti, karácsonyi), a limitációt kikerülvén.
  • Sprite modul. Az egyik legszembetűnőbb változtatás lesz ez, képesek vagyunk sprite-t megjeleníteni a játékosnál is. Remek effekteket generálva ezzel. :)
  • Nyelvi modul. Mivel elég sok külföldi érdeklődik a játékmód iránt, ezért mostantól az angol mellett lengyel nyelvet is támogatni fogjuk!
  • A modhoz tartozó állományokat átszerveztük, játékmód és kellékek alapján. Emiatt lehetséges, hogy ismét sokat/sokáig fog tölteni.
  • Slender játékmódbeli változtatások:
    • Új funkciók:
      • Static/Glitch sprite effekt. Észre fogod venni, ha túl közel vagy a slenderhez.
      • HUD információk a lapokról, slendernek a teleportálásról.
      • Diwat[#26]-os menürendszer. Nincs regisztrációhoz kötve a játék!
    • Változtatások:
      • Röhögést lecseréltük a játékos lihegésére.
      • Új, a Slender: The eight pages lapok.
      • Slender: The arrival zenék keresés alatt.
      • A felugró jumpscarre reagál a játékos is (nem lövöm le).
      • Csupa jó effekt, ha sebez a Slender, nehéz lesz elmenekülnöd onnan (nem lövöm le).
      • A slendernek nincs célkeresztje, nehezítve a teleportálást.

Ahogy láthatjátok, hosszú távú terveink vannak. Elsődlegesen az volt a szempont, hogy egy frissítés gyanánt kerüljön bevezetésre az új rendszer, mivel elég sokáig tart az egész játékmód fejlesztése és jobbnak láttam több, kisebb csomagban bemutatni azt.
Addig nem szeretnék tovább haladni, amíg a jelenlegi státusz nem tökéletes. Így ha hibát találunk, találtok, azok kerülnek elsődlegesen javításra.
Reméljük tudjuk fokozni még a hangulatát a játéknak a következő frissítésekkel és persze reméljük, hogy a játékosok továbbra is élvezni fogják azt! :)

Minden kedves játékosnak kellemes szórakozást kívánok a játékszerveren! :)

Ha kérdésetek van, nyugodtan tegyétek fel Metalnak, Taznak, vagy Beepnek azt, vagy írjatok üzenetet facebook oldalunkon.

Üdv: Beep :)