[BattleRoyale] - UPDATE: v1.2.4

A hírt Beep hozta létre 2019-06-05 20:46:58-kor.
Utoljára Beep szerkesztette 2019-06-05 21:21:59-kor.




Örömmel jelenthetem, hogy elkészült a br_electrified pályánk egy újabb verziója.

Elég nagy változtatást eszközöltem a pályán, emiatt ajánlom a Bővebben-re kattintva elolvasni a teljes listát. :)

LÓDING

A pálya nagyot változott, ez a méretében is azonnal meglátszott, több, mint 13 MB-ra hízott, majdnem háromszorosára. Ráadásul 2 verzió is készült, egy nappali és egy éjszakai. Nézzük, mi változott:

br_electrified012 és br_electrified012_night:

  • FIX épületek: a korábbi elképzeléssel szakítva az épületek pozíciói mostantól nem változnak. Az épületek elhelyezkedése majdnem teljes pontossággal az eredeti pályával megegyező (sajnos egyéb méretezési gondok miatt nem tudtam tökéletesen lemásolni).
  • Ennek köszönhetően a pálya dizájnja is megváltozott. Javítva lettek az árnyékok vetületei és fényhatásuk.
  • A fegyverspawnok helyei is megváltoztak a kék, piros és sárga zónában. Több is lett belőlük.
  • A maximum játszható játékosok száma 32-ről 28-ra redukálva a pálya mérete és a sarkokban levő spawn pozíció fegyverspawnra cseréje miatt.
  • A WAD fájl beépítve lett a pályába, nincs több különálló fájl letöltés, kivéve az égbolt textúrákat, azokat sajnos még külön kell letöltögetnie a játéknak.
  • Éjszakai verzió:
    • Újradolgozott fegyverspawn fények, épület világítások.
    • Új égbolt textúra.
    • Újrapozíciónált fényforrás, árnyék vetületek.
  • A pályák 20 percenként váltják egymást automatikusan. Nincs szavazás róla az egy pályán ragadás veszélye miatt.

A pályákkal együtt kis hibajavítást is eszközöltem a modban:

[BattleRoyale][Mod] változtatások:

  A v1.2.3 nem lett bejelentve, így azt most megteszem:

  • 2019.04.06.: Mod: v1.2.3
    •  Hibajavítás: halottként a saját squad információit írta ki

A mostani javítás pedig:

  • 2019.06.05.: Mod v1.2.4
    • Hibajavítások:
      • Slot szám váltásával a spawn is követi a feldolgozható spawnhelyek számát
      • Squad törlésekor egy feltételhiány miatt volt egy funkció hiba, ami remélhetőleg most javításra került és nem lesz vele több gond.

 

Reméljük tetszik az új dizájn. Egyenlőre nincs több tervem a játékkal kapcsolatban, sikeresen elértem a kitűzött célt, amit nem győzök megköszönni Metal kollégának.
Természetesen főbb hibajavításokat még elvégzek, ha találunk vagy jelzésre kerül.

Kellemes játékot! :)